FANDOM

Західний Альянс або просто Альянс (англ. Western Alliance) — одна зі сторін, що брала участь у жорстокій війні проти Східної Коаліції, що отримала назву «Велика Війна». Хоча основна причина війни так з'ясована і не була, деякі історики вважають, ніби Коаліція спровокувала початок війни, атакувавши флот Альянсу в 2100 році. На прикінці Коаліція затиснула Альянс на одній-єдиній планеті й знищила б його, якби у самий розпал бою не прибули Кочівники. Іншопланетна раса Кочівників спровокували переродження Сонця у наднову, і в наслідок потужного вибуху колапсуючої зорі все у сонячній системі було знищено. Таким чином, Коаліція загинула. Проте Альянс, передбачаючи свою поразку у війні побудував 5 кораблів з колоністами певної нації на борту і відправив їх колонізувати Сектор Сіріус, щоб почати все спочатку подалі від Коаліції, про загибель якої колоністи так і не дізнались.

Останній представник Коаліції, що дивом зостався живим, — Ерікас Роквуд, полетів слідом за колоністами, щоб попередити їх про загрозу, що насувається, проте так і не долетів.

Список країн, що входили до Альянсу:

  • США
  • Велика Британія
  • Австралія
  • Канада
  • Німеччина
  • Японія
  • Іспанія
  • Франція (знищена у «Великій Війні»)
  • Італія (знищена у «Великій Війні»)

Первинне інтро-відео, що оповідає історію війни

Freelancer - Director's Intro (Full HD)

Freelancer - Director's Intro (Full HD)