FANDOM

Зонери (англ. Zoners) є добровільним об'єднанням найрізноманітніших груп осіб, які з різних причин вирішили жити в диких нерегульованих системах поза колоніальним контролем.

Зонери є нейтральною фракцією, і їхні бази відкриті для всіх.

Озброєння

Зонери використовують переважно фотонні гармати. Вони стріляють повільно і завдають мало шкоди, але мають суттєву перевагу в дальності, що цілком відповідає філософії Зонерів, що воліють триматись подалі від проблем.

Бази Зонерів

  • Наукова станція Еймса ( Кеплер )
  • Фрипорт 1 ( Омега-3 )
  • Фрипорт 2 ( Берінг )
  • Фрипорт 5 ( Омега-41 )
  • Фрипорт 6 ( Тау-29 )
  • Фрипорт 7 ( Сигма-17 ) (знищений)
  • Фрипорт 9 ( Омікрон Тета )
  • Фрипорт 10 ( Тау-37 )

Відношення до фракцій

Фракція Зонерів офіційно нейтральна. Проте, вони мають незначне позитивне відношення до наступних груп:

  • Ксеноси (+0.15)
  • Газо-шахтарська гільдія (+0.10)
  • Незалежна гільдія шахтарів (+0.10)
  • Юніоністи (+0.10)
  • Гільдія мисливців за головами (+0.05)
  • Магістральні хакери (+0.05)

Тому, якщо ви витратили багато часу на боротьбу з будь-якою з цих фракцій, ви знайдете нібито нейтральних Зонерів, що просто ненавидять вас. Оскільки боротьба з Ксеносами та Гільдією мисливців за головами є, мабуть, найпростішим способом посваритись з більшістю, якщо не всіма фракціями, і оскільки Зонери не пропонують місії (і не мають антипатії проти будь-яких фракцій), ви не зможете покращити свої відносини з ними. Тому, ймовірно, вам доведеться підкупити когось:

Перелік можливих місць підкупу

  • Дослідницька станція Еймс - система Кеплера - Зонери
  • Науково-дослідна станція Атка - система Сигма 17 - Фармацевти Крайера
  • Курган - система Хадсона - Ксеноси
  • База Кадіз - система Омега 5 - Корсари
  • База Калі - система Тау 23 - Ізгої
  • Станція Дуглас - система Омега-3 - БММ
  • База Фолкленд - система Тау 37 - Незалежна гільдії гірників
  • Фрипорт 1 - Омега 3 - Зонери
  • Фрипорт 5 - Омега 41 - Зонери
  • Фрипорт 6 - Тау 29 - Зонери
  • Фрипорт 9 - система Омікрон Тета - Зонери
  • Фрипорт 10 - система Тау 37 - Зонери
  • Газо-гірнича станція Нага - система Сигма 13 - Гільдія гірників
  • Станція Хельголанд - система Сигма 13 - Утилізація відходів ALG
  • Станція Джава - система Тау 23 - Незалежні гільдії гірників
  • Планета Курили - система Сигма 17 - Самура Хеві Індастріс
  • Планета Гамбург - система Гамбург - Рейнландська поліція
  • Станція Роннебург - система Омега-5 - Червоні Гесіанці
  • Станція Рюген - система Омега-3 - Дауман Хеві Констракшн
  • Станція Шинкаку - система Тау 29 - Самура Хеві Індастріс
  • Депо Янагі - система Сигма 13 - Юнкери

Зонери також мають позитивну репутацію в незалежній гільдії гірників і Синт Фудс. Теоретично, робота для IMG покращить вашу позицію у Зонерів а також у ALG Утилізації Відходів і Гетевей Шипінг. Однак, оскільки IMG має негативну репутацію як у Корсарів, так і у Ізгоїв, робота на IMG завдасть шкоди вашій репутації у двох фракцій Іспанії.

Новини

СВОБОДА ПРО ДОПОМОГУ КРИМІНАЛУ: БЕРІНГ - Свобода вже давно звинувачує Зонерів у тому, що називається «посібництво злочинним кримінальним елементам». У новому законі, підписаному вчора Президентом, будь-які зонери, які продають товари або послуги будь-якій злочинній групі, порушили закон Свободи і тому самі є злочинцями. Хоча Свобода заявляє, що не буде переслідувати кого б то небуть у прикордонних світах за цей новий злочин, злочинці будуть заарештовані, якщо вони ввійдуть у простір Свободи. Представник Зонерів відповів: "Це той тип безглуздя, який відштовхнув нас від поліцейської держави, що називається Свободою".

ЗОНЕРИ ПІВДЕННОГО СІРІУСА: ФРІПОРТ 9 - Корсари та Зонери добре порозумілися через величезну кількість їжі для корсарів, що виробляється на Фріпорті 9, проте є питання, чи буде це тривати й надалі, чи продовжитться праця на корсарів так вільно. Присутність мисливців за головами у Фріпорті Зонерів стала джерелом посиленої напруженості між корсарами та їх нейтральними сусідами.

НА ЛЕЗУ БРИТВИ: ФРІПОРТ 10 - відносини між Зонерами та Ізгоями нестабільні. Ізгої вважають Зонерів певною мірою корисними, тому вони не нападають на них. У той момент, коли Ізгої більше не можуть дати необхідного для Зонерів, у них не виникає ніяких докорів сумління з приводу знищення тих, хто знаходиться в або поблизу їхнього простору. У IMG набагато гірше відносини з фракцією. Ізгої будуть знищувати будь-яких шахтарів, з якими вони зіткнуться в Північних Крайових Світах. Останнє, чого хочуть ізгої, - це надмірна увага зовнішніх фракцій до їх територій.

Чутки

"У нас небагато ворогів у просторі Свободи, але у нас немає і друзів тут. Мій корабель був атакований якимись божевільними жінками, що називають себе Золоті Хризантеми. Вони налякалися мене, кажучи про те, що я є чоловік, гнобитель і таке інше. Ей, зонери не пригнічують нікого." - Ланс Харпер, станція Дешима.