FANDOM

Невідома система (англ. Unknown) — одна з двох невідомих систем, що не відображаються на мапі Сектору Сіріуса, умовно її можна назвати "верхньою невідомою системою", бо знаходить хверху мапи Сектору. Ця система, як і друга нижня є "Пасхалкою" від розробників гри.

Доступ до цієї системи можливий через стрибкову діру з системи Омікрон Альфа. Ця система кишить Кочівниками, хоча не зовсім зрозуміло, звідки вони прилітають, оскільки в цій системі немає довкола нічого, а ні планет, а ні інших стрибкових дір чи гіперворіт, нічого окрім радіоактивної зорі та стрибкової діри в Омікрон Альфа.

У цій системі немає помітних особливостей, крім незвичайного, рожевого тла, що трохи нагадує підлогу і стелю, а також яскраве, з подвійним кільцем місцеве Сонце. Рівень радіації високий, і не рекомендується, щоб пілоти затримувалися в системі.

З'ясовано, що зони випромінювання зникають в далеких закутках цієї системи, але небажано намагатися досягти цих областей, оскільки єдиним виходом з них є простір у центрі поля випромінювання.

Фрілансерські байки

  • У декількох системах Сектору Сіріуса, зокрема в Тау 29, можна побачити рожеву туманність в напрямку, де приблизно розташована на мапі ця невідома система.
  • Серед гравців ходить легенда, що в цій невідомій системі десь за межами мапи є нейтральна база Кочівників, де гравець може придбати високотехнологічну зброю кочівників.

Галерея