FANDOM

Unknown2

Мапа невідомої системи

Невідома система (англ. Unknown) — це друга невідома система у грі Freelancer, що є "Пасхальним яйцем". Ця система невидима на мапі в оригінальній грі але знаходиться внизу мапи Сектору Сіріуса, тому умовно можна називати її "Нижньою невідомою системою". Потрапити в цю систему гравець може через стрибкову діру в системі Омікрон Гамма.

Найбільш примітними особливостями цієї системи є планети Гамму (F6) і Прімус (C5), заселені роботами на планеті Гамму та мавпами на планеті Прімус. Жодна техніка, товари чи кораблі не продаються на цих планетах, а місії відсутні у барах. На обох планетах також є інформаційні картки для системи Джуніо.

Ця система кишить Кочівникам, а також шипастими скельними утвореннями, ідентичними тим, що містяться в системі Аляска. Дві зірки в системі також вирізняються, щоб долетіти до другої то треба летіти через надзвичайно красивий нескінченно довгий тунель, що грає багатьма відтінками і є фоном цієї системи.

Ця друга зеленувата зірка на далекому північно-східному кінці системи, що знаходиться далеко за межами області, яка відображається на мапі, але з'являється в дальній частині її кута, випромінює зеленувате світло на тунель. Якщо долетіти до цієї зорі, то можна об неї вдаритись зорельотом без руйнування і це є єдина зоря такого типу. Проте жовтий карлик в середині системи знищить ваш зореліт при близькому підльоті.

Галерея