FANDOM

The Order

Логотип організації "Порядок"

Орден або Порядок (англ. The Order) — є підпільною організацією, головною метою якої є захист людства від загрози кочівників. Ця оргінізація була заснована Каспером Орілліоном, провідним офіцером Флоту Свободи, що знаходився в системі Аляски на новому прототипі лінкору. Коли його командуючий офіцер став інфікований кочівниками, Орілліон захопив прототип корабля, назвав його Озіріс, і присвятив себе захисту сектору Сіріуса від загрози кочівників.

Орден вербує льотчиків з усіх фракцій Сіріуса, хіба що за винятком Ізгоїв, оскільки Ізгої розглядають кочівників як священних духів і ховають своїх померлих через Стрибкову Діру на космодромі кочівників. Спочатку Орден був названий терористичною організацією після вбивства інфікованого адмірала Рейнланду під час його візиту до Манхеттену, а пізніше вже Орден розглядається як захисник людства від могутніх та підступних чужорідних сил.

Високотехнологічні інженери Орілліона виробляють зброю і кораблі, що взмозі конкурувати з будь-якими зразками Домів відповідної вартості. Здебільшого інженери Ордену створюють зразки зброї з реконструйованого обладнання Свободи. Їхній корабель, Важкий Винищувач Анубіс, є найкращим кораблем, доступним у просторі Домів, за винятком Рейнландських зразків.

Штаб-квартира

Штаб-квартирою Ордену є планета Толедо в системі Омікрон Мінор.

Новини

ОРІЛЛІОН Є ІМ'ЯМ ЛІДЕРА ОРДЕНУ: Сьогодні Президент оголосив про два здобуття, які сприяли розкриттю інфраструктури Лідера Ордену: докази, надані LSF, і розшифрована передача із Зони 21. Якобі каже, що є неодноразові посилання на одну особу, відому лише як "Орілліон". Аналітики LSF вважають це кодовим ім'ям. Президент говорить, що тепер лише питання часу, коли Орден буде спійманий і притягнений до відповідальності.