FANDOM

Tekagi

Текагі на своїй базі

Текагі

Кочівник у тілі Текагі показав свою сутність

Губернатор Текагі (англ. Tekagi) — один з найвпливовіших політиків Кусарі, що в приватному порядку зустрівся з канцлером Рейланду Німаном. Від якого ймовірно і був інфікований іншопланетним паразитом-кочівником. В той же час Криваві Дракони вважали губернатора Текагі мерзенною, неприємною людиною. Проте, після зараження кочівником, він захворів, і не тільки друзі а й вороги помітили, що Текагі почав вести себе вельми незвично, навіть для нього. Звіти розказують, що Текагі відмовився від їжі і сну протягом тривалого періоду після його зустрічі з Німаном. Якщо інші дані, що стосуються інших потенційних жертв кочівників є точними, то цілком ймовірно, що протягом цього часу паразит-кочівник діловито пожирав, так би мовити, зайві органи губернатора Текагі.

Місії

У восьмій місії, Озу, Джуні та невеликий ударний загін Кривавих Драконів, і звісно Трент, викрали транспорт Самура в надії знайти Текагі й Протеус Том. У дев'ятій місії Озу та Трент привели флот Кривавих Драконів до Арки Текагі, також відомої як Небесна Брама або Планетарна арка Тохоку, що відповідно і знаходиться в системі Тохоку. Після запеклого бою, Трент і Озу проникають на базу, але були приспані нейролітичним газом, перш ніж вони змогли забрати Протеус Том та втікти. Губернатор допитав обох чоловіків, смертельно поранивши Озу лезом, запущеним з рукава, і показав свою справжню іншопланетну сутність Тренту, та, можливо, намагався інфікувати і його. Проте, лорд Хаккера прибув вчасно і прикрив Трента потужним вогнем зорельоту, що дозволило Тренту захопити фоліант і втікти, а Озу дати можливість активувати прихований вибуховий пристрій, що знищив як Озу так і губернатора Текагі інфікованого кочівником. Ці події відбулися у 801 році за літочисленням Системи Сіріус.

Цікавинки

  • Tekagi японською мовою звучить приблизно як Токізай‎ і перекладається як Пазурі.
  • Текагі — так називалася зброя з арсеналу таємної зброї ніндзя, що кріпилася як на руки, так і на ноги, і представляла собою металеві шипи або кігті, що дозволяло ніндзя захоплювати лезо зброї супротивника «голою» рукою а також стрімголов дертися по майже похилих стінах фортеці за допомогою «кігтів», прикріплених до ступні ноги.